چگونه رثال مادرید بارسلونا را در تابستان شکست داد.

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تب و تاب الکلاسیکو در حال فروکش است. رئال مادرید و بارسلونا از ماه مارس تاکنون با یکدیگر بازی نداشته اند و با توجه به اینکه باشگاه پایتخت نشین نتوانست در فینال کوپا دل ری بر اتلتیکو غلبه کند. این دو تیم حتی در سوپر کاپ هم با یکدیگر بازی نخواهند داشت و نخستین رویارویی این دو در فصل جدید به ماه اکتبر موکول شده است. هر چند این دو تیم پنج ماه است که با یکدیگر بازی نداشته اند اما به نظر می رسد که مادرید از رقیب خود پیشی گرفته است.
تابستان دوره ای برای بازسازی نخبگان اسپانیایی بوده است. هر دو باشگاه مربی خود را تغییر داده اند و پروژه جدیدی در سال 14-2013 شروع کرده اند تا بار دیگر فاتح لالیگا شوند. اما دست کم بر مبنای پیش فصل، مادرید برتر به نظر میرسد. در حالی که آماده سازی های رئال اعتماد به نفس این تیم برای شروع فصل جدید را بالابرده است، فصل پر هرج و مرج کاتالانها حتی پیش از اینکه فصل به طور رسمی شروع شود، تهدیدی جدی برای بلوگرانا خواهد بود.
مادرید برای جایگزینی مربی خود ،خوزه مورینیو، بسیار سریع دست به کار شد و سریعا کارلو آنجلوتی را جایگزین او ساخت. همچنین چندین خرید اسپانیایی از جمله ایسکو ، آسیر ایارامندی ، دنی کارواخال به علاوه ی کاسمیروی برزیلی در ماه جولای از راه رسیدند.رئال همچنین امیدوار به امضای قرارداد با گرث بیل است اما حتی بدون او نیز تابستان پرباری برای رئال مادرید بوده است. خریدها خیلی زود انجام شدند و در تیم جا افتادند(به جز ایارامندی که در حال غلبه بر مصدومیت و استرس ناشی از تغییر تیم است). یک سری بازی های رقابتی مقابل تعدادی از تیم های برتر اروپا ( از جمله پی اس جی،اورتون،چلسی و اینتر که همگی محتمل شکست شدند) نشان داد که تیم آنجلوتی برای شروع فصل جدید به آرامی تکامل یافت. افزون بر این بازی های دوستانه نشان داد که کریستیانو رونالدو در بهترین فرم خود قرار دارد.
در عین حال بارسلونا از زمان امضای قرار داد با نیمار دوران آزمون و خطای خود را سپری کرده است. تیتو ویلانوا قول داده بود که فصل پیشرو هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند اما در نهایت درست قبل از شروع بازی های پیش فصل بیماری به او اجازه این کار را نداد.اولین بازی مقابل بایرن مونیخ بود(تنها تیم مطرحی که بارسلونا در تابستان با آن روبرو شد)، که بدون مربی و ستاره ی خود لیونل مسی محتمل شکست 0-2 در آلیانز آرنا شد.
تیاگو که به نظر می رسید بارسلونا تلاش چندانی برای نگه داشتن او نکرده بود، آن شب برای تیم آلمانی بازی می کرد.در عین حال طرفداران از فروش اریک ابیدال نیز عصبانی بودند زیرا بنا بود قرارداد جدیدی توسط باشگاه به او پیشنهاد شود. اما او به موناکو فروخته شد.همچنین دو ماه می گذرد اما هیچ مدافعی توسط باشگاه خریداری نشده است.
بارسا پس از شکست در برابر بایرن مونیخ 27 گل زده است که هشت گل آن در برابر سانتوس و با حضور جراردو مارتینو روی نیمکت مربی گری بارسا بوده است. اما در آن بازی تیم برزیلی رقیب بسیار ساده ای بود. و به نظر می رسد بازی با تیم نروژی والرنگا و منتخب تایلند و مالزی چالش آسانی برای تاتا بوده است.با اینحال بارسا در سایت خود اعلام کرده است که رکورد بیشترین گل زده در بازی های پیش فصل خود را طی یک دهه ی اخیر را شکسته است.
سازگاری نیمار مثبت ارزیابی می شود ولی مسی که مشتاق بازی است در حال بازیابی از مصدومیت خود است. مارتینو از برنامه ی تابستانی بارسا عصبانی بود برنامه ای که در آن پس از ملاقات با خانواده سلطنتی تایلند بازدید از فلسطین اشغالی و کرانه غربی تحت عنوان "تور صلح" قرار داشت.
روی هم رفته این تور بیشتر شامل رویدادهای رسمی و کنفرانس های مطبوعاتی بود تا جلسات تمرینی. کیفیت رقیبان نشان میدهد که مارتینو در قایسه با آنجلوتی تجربه کمتری از پیش فصل به درست آورده است.به علاوه اینکه با زمان دو هفته ای تا پایان پنجره نقل و انتقالات به نظر می رسد بارسا تصمیمی مبنی بر خرید مدافعی جدید ندارد.
برنامه ریزی ضعیف در بازار نقل و انتقالات و در برنامه های پیش فصل برای چند ماه هرج و مرج در باشگاه کاتالان ساخته بود. در همین مدت مادرید حتی بدون بیل، بهترین استفاده را از تابستان خود برده است. بارسا در اوایل فصل بازیهای سختی پیش رو دارد که در نخستین رویارویی خود باید به مصاف لوانته برود و اگر کوچکترین لغزشی داشته باشد، رئال مادرید آماده ی قهرمانی میشود.
در پایان نگاهی به نتایج دو تیم در پیش فصل می اندازیم:
رئال مادرید:
رئال مادرید 6 - 0 بورنموث
رئال مادرید 2 - 2 لیون
رئال مادرید 1 - 0 پاریسن ژرمن
رئال مادرید 2 - 1 اورتون
رئال مادرید 3 - 1 چلسی
رئال مادرید 3 - 0 اینتر
بارسلونا:
بارسلونا 0 - 2 بایرن مونیخ
بارسلونا 7 - 0 والرنگا
بارسلونا 2 - 2 لشیا دانسک
بارسلونا 8 - 0 سانتوس
بارسلونا 7 - 1 منتخب تایلند
بارسلونا 3 - 1 منتخب مالزی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:27 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 30490
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1